Teruskan usaha anda untuk menjana ringgit pertama anda di internet

Cara Buat Duit Melalui Internet


Wednesday 8 January 2014

Anda nak belajar buat duit di internet?? Jomm kita sama2 belajar untuk memulakannya.



Sebenarnya saya juga masih dalam proses untuk meningkatkan pengetahuan saya dalam bidang ni..Saya dah baca banyak artikel2, blog, dan macam2 lagi mengenai bidang ni(buat duit di internet). Oleh itu dalam blog ni, saya akan kongsikan semua pengetahuan yang saya dapat selama ni. Teruskan membaca...

Sebelum anda memulakan proses nak buat duit di internet, anda haruslah mempunyai dan menanam sifat seperti berikut dalam diri anda. Sifat apa???

Ini dia....

  1. Anda haruslah mempunyai semangat yang tinggi dalam bidang ni.
  2. mempunyai kesabaran.
  3. tidak mudah putus asa.
  4. rajin.
  5. sanggup berkorban..(oppss..bukan berkorban nyawa yee..korban masa..)
  6. Selain itu, anda juga perlu memiliki sedikit kemahiran menaip. Ini digunakan apabila anda menghasilkan blog atau membuat promosi. Kemahiran penulisan dalam bentuk HTML tak diperlukan, tapi jika anda ada pengetahuan dalam penulisan HTML ia lebih baik.


    Ok..jom kita mulakan...

    Pertama sekali anda haruslah mempunyai akaun facebook, twitter, google, dan banyak lagi sebenarnya tapi bagi yang baru berkenalan dengan buat duit di internet ni dah memadai dengan memiliki akaun tiga benda ni. Tujuan memiliki akaun tiga benda ni adalah untuk melakukan promosi, iklan dan sebagainya...Jika anda hanya memiliki akaun facebook sahaja, anda masih boleh buat duit dari internet. Tetapi dengan hasil yang tak seberapa...

    Saya dah ada semua benda tu..dah boleh buat duit???

    Tidak..anda masih belum boleh buat duit dengan hanya memiliki akaun benda tu sahaja. Sebelum tu, anda mesti mempunyai ramai rakan atau follower dalam akaun facebook, twitter dan blog atau lain2 benda. Disini saya akan terangkan langkah seterusnya.


    Langkah pertama yang harus anda lakukan setelah memiliki semua akaun tersebut ialah anda harus berdaftar dengan pihak yang menyediakan program affiliate, bayaran per klik dan macam2 lagi. Saya telah menyediakan beberapa jenis website yang membolehkan anda mendaftar dan memulakan proses buat duit di internet.

    Sila klik pada Banner dan Link untuk mendaftar dan anda boleh mula buat duit di internet.



    http://www.jootawan.com/seminar/hop.php?ref=asrul

    Socibuzz menyediakan program pay per klik.







No comments:

Post a Comment